Danny is this the end?

 
Ja sitter och tittar på Grease därav rubriken. Grease is the word. Visste inte ens vad Grease betydde i många år och förstod inte heller när mamma och pappa försökte förklara det. Sen var man lite kär i Danny och Kenickie också. Haha åh nu kom jag på att jag var med ett gäng och vi kallade oss för Pink Ladies.Vi hade möten och jag gjorde små rosa pins liknade saker.  Undrar om någon av mina pink ladies vänner ens minns detta.
 
Idag har Captain America 2 premiär och jag har ingen som vill offra sig att se den med mig. Dumma syster som bestämde sig för att flytta härifrån. Gav igen genom att ta hennes rum haha.

Kommentarer
Postat av: Julia

Om jag var i Sverige hade jag sett den med dig :) Fast har inte sett den första än, är det tvunget att se den första först?

2014-03-26 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0