London I was in you

Det var skönt att ha ett avbrott i pluggandet och springa runt på Londons gator istället för att sitta och arbeta med skol relaterande saker. Blev påmind om att jag bloggar en gång i månaden vilket jag inte själv tänkt på, så iår ska jag bättra mig!

Nyår var ingen höjdare, vi blev nästan ihjälklämda och hamnade mitt i ett bråk så vi fick fly för vi fick massa slag i huvudet. Så synd. Missade det vi kom för att se på. Sedan skulle vi vidare men vi kom aldrig fram till klubben. Också synd.

Men som vanligt hade vi kul på kvällarna och jag saknar redan det. Har kanske börjat att planera nästa resa haha ;)

Så här trött och liten ser man ut efter man har flygit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0