It makes sense

Idag kom mina skolböcker som jag har beställt. Vi började en ny kurs i tisdags så idag har jag läst hela dagen. Ska läsa hela kvällen också haha. Åh detta universitetsliv innebär så mycket läsande. Imorgon väntas en lång dag med massor av aktiviteter, hoppas jag hinner med allt. Det gör jag, börjar bli en superwoman nu. Fast catwoman hade passat mig bättre. Fast hon har inga superkrafter, fast nej nu har jag en inre diskussion med mig själv. Fast jag skriver ut allt, så det är väl ingen inre diskussion eller?
 
Nu vet jag varför vårt hus ser ut som det gör.
 

Kommentarer
Postat av: anakin

The english gypsy caravan.

2014-02-28 @ 17:50:25
URL: http://aanakinskywalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0