Baby be with me so happily

Idag har jag varit sjuk i en hel vecka. Damn you cold! Så arg, jag är aldrig sjuk länge. Jag har ont i mina magmuskler från att jag hostade så mycket igår natt haha. Herregud. Dricker ingefära varje dag.
 
Julkänslan känns mer iår fast jag inte kommer fira jul hemma. Det kanske är därför jag längtar till den 1:a advent och tvingar familjen att skaffa en julgran fast de inte vill iår haha. Who is the boss of this family?! I AM! Latisar, vad hade de gjort utan mig.. Det kommer bli en mysig advent och jag har längtat så mycket efter glögg. Det gör jag varje år.
 
 
Denna ska jag leta upp när jag är i London. Vill ha såklart, men att vilja ha och att köpa är en annan sak. Men man kan ju alltid titta och känna innan man beslutar sig ;) Oxford street here I come!
 
Och välkommen till google + Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0