Happy international Harry Potter day!

Började morgonen med en begreppstenta (det värsta sättet att börja en morgon på). 
 
Warm Bodies var precis som jag ville att den skulle vara! Rolig, söt och lite äcklig. Det satt massa små tjejer bakom oss som pratade hela tiden! Hela tiden" Åh han är så söt!" "TITTA HANS ÖGON" " ÅH jag gillar han" "Jag gillar också han nu" "Vilken buss ska vi ta hem" och blaa blaa blaa!
Skit irriterande, fick hyscha på dem till sist när de började prata om sms från någon kille. 
 
Jag har bloggat sedan 2008 på denna bloggen, Sad but true så alla bilder jag någosin lagt upp finns kvar i mitt arkiv. Bläddrade igenom lite och hittade tre Harry Potter bilder jag lagt upp från min tid som bloggare -host-. Så jag har varit ihop med Neville, varit en dödsätare och hängt med folk från alla elevhemmen samt Harry Potter himself! 
Jag har varit med om rätt mycket i mitt liv ändå, men inte träffat Ronald (Yet! Väntar fortfarande på den dagen).
Och Julia jag är lite avundsjuk på att du fyller år idag! 
 
Yeah, här hänger vi! 

Kommentarer
Postat av: Harriet.

borde hänga oftare!!! saknar gänget!

2013-05-04 @ 20:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0