But if you wanna leave, take good care

Nu kan jag få skriva detta inlägg utan att behöva oroa mig för att min dator kommer att dö. Hela mitt liv finns på denna datorn ( eller inte). ALLTSÅ! råkade nyss stänga ner min webbläsare och alla min flikar som inte gick att återskapa migen. Nu minns jag inte vilka filkar det var haha. Det betyder att det inte var så viktigt, som min far brukar säga.
 
Det är Sverigepremär på Fast and Furious 6 ikväll och jag och min syster bokade nyss biobiljetter haha. Varför ska man vänta när man inte behöver det? Tänkte inte se den idag, men som sagt: Varför inte? Det kommer bli så bra! :D Och jag får köra i mammas bil ikväll YES! YES! YES! (så töntigt att det nästan blir sorligt att jag gillar att köra denna bilen så mycket..)
 
Försök lista ut min rubrik, I dare you
 
Här får ni en bild på mina fotografiska skillz

Kommentarer
Postat av: anakin

lista ut rubriken? du har inte kollar på skins på sista tiden? wild world. skins. säsong 1. sista avsnittet.

Svar: Anade att du skulle lista ut det (:
bypussa.blogg.se

2013-05-24 @ 03:24:35
URL: http://aanakinskywalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0