KISS

Den 31Maj tog jag tåget till Stockholm där jag mötte upp min teaterkompis Sofia! Vi sov i några timmar innan vi skulle upp och gå på hennes föreställnig som hon rockade!
Sedan sprang vi så fort vi kunde till Freinds arena och såg KISS som var hur bra som helst!
Är 99% nöjd, då det var lite surt att de inte började spela förren klockan halv 10, när vi hade stressat ihjäl oss för att hinna dit. Under tiden drack vi öl och joinade vågen som aldrig tog slut. 
 
Sedan gick vi ut i Stockholm om kom inte i säng förren klockan fem på morgonen, sedan skulle vi upp klockan nio och såhär var det under hela vistelsen. Stress. stress och åter stress..och ingen sömn.
Vi sprang så fort vi kunde till tåget när vi skulle hem, Jag ramlande och trodde jag skulle dö men vi kom fram precis i tur för att få en utsällning då vi var i sista sekunden. Arga var vi, men vi kom hem till småland. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0