You're turning heads

Alltså man glömmer bort hur gott Paradise choklad är ibland. Jag önskar att hela lådan var min men det är ju inte alltid så. Man måste ju dela med sig.. 
 
Men det var inte det jag tänkte skriva om. En annan dag kanske, när jag får en hel låda för mig själv. Jag tänkte skriva om något viktigt denna här gången. Något som sitter djupt i hjärtat. Något vackert och smakfyllt. Något som jag tänker på väldigt ofta och länge ( förrutom choklad) Något som uppkommer i mina innersta drömmar när jag minst anar det.Något fantastiskt och sorligt men samtidigt otroligt. Tjocka strumpor. Alltså det är sjukt vad de håller värmen ute i kylan! Som idag, jag frös inte! Inte i mina fejk Dr martens liknade skor INTE något alls! Tänk att någon har kommit på tjocka strumpor, "hm ja det låter som en bra idé". Tänk alla dessa frysna fötters liv som blivit räddade! TÄNK! Otroligt. 
 
En annan bra sak är youtube, men det tar vi kanske en annan gång.

Kommentarer
Postat av: anakin

Hej. du ar bast. alskar att du bloggar igen (synd att jag inte ha internet) alskar att barnet sager att det finns svart i regnbagar. att du ar kar i karaktarer. att du namner choklad. och mest av allt alskar jag tjocka strumpor!!! golven har ar inte att leka med!!

2013-01-27 @ 23:37:23
URL: http://aanakinskywalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0