The mortal instruments

Haha ja såhär bra gick det med att börja blogga igen, känner mig ganska dålig just nu.
Imorgon börjar min VFU så det betyder inga mera skolböcker att tvinga sig igenom. Det betyder att nu kan jag läsa vad jag vill och det ska bli så skönt att inte få skuldkänslor för att man inte läser en skolbok. SÅ SKÖNT!
 
Jag har redan börjat på city of bones och fast det är på engelska så går det så fort att läsa så nu har jag sagt åt mig att bara läsa ett kapitel om dagen. Jag måste annars läser jag ut alla böcker. Jag har blivit kär i Jace. Aldrig varit kär i en karaktär på riktigt. Förstod inte Edward hysterin men Jace är mycket colare än en vampyr. Han är så häftig och charmig och jag vill ha honom haha. 
 
När jag ändå satt på golvet och fotade tyckte jag att jag skulle ta kort på mina rosa pyjamas byxor.
 

Kommentarer
Postat av: anakin

rosa pyjamasbyor is the shit!!

2013-01-27 @ 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0