Such a young age

Skrev upp tiderna för när jag ska upp under min VFU, 23 dagar ska jag upp tidigt, jag som är van att sova länge nu. Rätt skönt att leva normalt, såhär har det inte varit sedan förra året när jag var au pair och fick gå upp tidigt varje dag. Studentlivet har gjort mig lat, sover för mycket. 
 
Jag har tränat att rita delfiner hela dagen. Tjocka och smala, svårt att rita delfiner "normala", som barnen säger. Jag tycker att de var söta ändå. Ett barn sa att det finns svart i regnbågar, så jag anar att han läser min blogg. He's done his homework on the new teacher. Good lad.
 
Ja, det här inlägget var mest för att visa mina fina kalender. Hur mycket älskar jag inte denna? Finaste kalendern jag någonsin haft, den förtjänar ett inlägg! Finare än slytherinhalsduken. Ja det var en pik till dig. You know who you are.

Kommentarer
Postat av: Lord Wormia

NOTHING can beat the Slytherin scarf! Not even that gorgeous calendar. So there :P

Svar: oh yeah! Bring it on sistah!
bypussa.blogg.se

2013-01-22 @ 21:20:57
URL: http://aroseamongthorns.blogg.se
Postat av: harriet.

assa jag lever isolerat!! jag brukar ha kalendrarna fran dar men jag har itne fatt tag pa nagon iar. ska ge mig ut pa jack igen imon. hittat en affar som har, men dem har bara anteckningsbockerna. och bara en liten sak, sjalv har man gryffindor halsduken!!

2013-01-27 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0