Some kind of loving

Hej på alla glada!
Igår åt jag thai mat och tog nummer 10 som vanligt. ÄSLKAR NUMMER 10! Drack cocosmjök till det för första gången, tar alltid mangojuice annars. Lika bra att variera lite när jag alltid tar nummer 10.
 
Idag var jag på planeringsmöte hela dagen och fick smörgåstårta som var sjukt gott! (thai maten var godare, don't you worry child). Nog om mat, fast kan även skriva att idag fick jag goansasuages som mamma tagit med från indien. Ser kan inte så gott ut men det är det!!
 
Imorgon väntar en dag med lek och jag är verkligen glad över min praktikplats, perfekta stället! Så nöjd!! Skrev även ett brev till min fina brevvän om hur glad jag var haha! Ska bli kul och jag vet redan vad jag tänkte lära barnen att rita. En slags 3D effekt av handen, jätte enkelt som jag tror att de kommer tycka är roligt. Jag gjorde en själv idag när jag kom hem och hade ingen svart tuschpenna så jag använde mig av en whiteboardpenna. Så otroligt dumt av mig för jag började att må illa av lukten. Jag var tvungen att lämna mitt rum och gå ner och dricka vatten. När jag satte mig vid datorn igen och tittade ner på teckningen igen mådde jag dåligt igen så jag fick ta ut teckningen och ta en liten vatten paus till. Note to myself: Whiteboardpennor ska inte användas på papper (!!!).
 
Jag är färdig med City of bones och den var så bra! En bra bok som passar mig och jag vill läsa resten, men jag vill att denna serien ska hålla längre än till sommaren ( knappt det som jag håller på) och har bestämt mig för att läsa varanan bok. En mortal intruments och en annan. Så nu läser jag en bok som jag har haft i hyllan länge, Rosemary's baby. Pappa berättade att han hade sett filmen på bio när den kom ut i slutet av 60-talet och han tyckte den var läskig. Jag har inte googlat på filmen för jag vill inte ha några ideér om hur boken är. Spännande, har redan läst en bit nu och den verkar bra. 
 
 
Wink at the camera little miss Gräddnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0