Hamburgare, tacos och pizza.

Hallå!
Tänkte börja blogga igen efter lite tjaterier från nära och kära. Kära Aanakinskywalker sa att det är en bra start att börja det nya året på och jag håller med henne. Hon är rätt smart ibland den där Aanakin.
 
Headern har jag inte tagit mig tid åt att fixa, utan gör den en dag när jag vet hur jag vill ha den. Kan vara imorgon, nästa månad eller år. Förrhoppningstvist iår någon tråkig dag. 
 
Idag har jag ätit hamburgare, tacos och pizza. Nu äter jag godis. Bra förebild jag är, men det har varit en lång och händelsefylld dag. Började vid tio när jag mötte upp Aanakin för fika på Ljungbys hängställe för att byta lite julklappar. Sedan gå i affärer tills vi blev hungriga och stack till Max. Alla som varit i Ljungby vet att gå på stan går väldigt fort. Sedan begav oss vidare hem till Aanakin och såg fina nyårsbilder och filmer. Skrattade lite åt vad fula man kan bli på bild. Lite tacos där och annat innan vi beställde pizza som jag skulle ha med mig hem till la familia, då mamma fortfarande njuter av solen på andra sidan jordklotet. Cruisade runt i staden och fotade medans vi väntade på pizzan. Imorgon får jag ha en nyttig dag. 
 
           
           
Ja, imorgon ska jag klippa luggen

Kommentarer
Postat av: Anakin S.

Föralltid evigt tacksam!!!
kommer följa din blogg slaviskt!
med vänliga hälsningar
Anakin

2013-01-05 @ 18:17:40
URL: http://aanakinskywalker.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaa!! Du är tillbaka :D

2013-01-09 @ 12:08:16
URL: http://aroseamongthorns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0