These moments are not stories

I smiled and I cried. Bra film, jag rekommenderar den. Många känslor. Tyckte om Patrick. Han påmminer mig om någon som kallas för Nathan haha.
 
Igår köpte pappa godis men han köpte massa äckligt så jag och min syster bestämmde oss för att köpa eget godis. Så vi spontankörde iväg och på vägen hem missade jag en avfart så jag fick ta motorvägen hem. Det är lika långt, men jag lovade mamma att jag skulle köra försiktigt och lagligt för jag körde hennes bil. Hennes bil som jag inte kan låta bli att trycka på gasen lite för mycket. Tänkte om jag inte tog motorvägen skulle jag inte lockas till att trycka ner gasen, men jag lyckas tämja mig ändå :)
 
Jag hinner inte blogga mer för jag håller på att leka en lek med min vänner. En i London och den andra i Stockholm. Vad hade vi gjort utan facebook haha! Det är en lite pinsam lek, men vi är pinsamma :) Vi skriver lappar och viker haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: anakin

bra skit!!!! han ar as snygg ocksa!

2013-02-03 @ 20:41:31
Postat av: Julia

Förlååååååt!! Mitt internet la av, sen höll det på att jäklas resten av kvällen, orkade inte med det :'( Ledsen för att jag missade leken, men jag fick i alla fall Harry ;P

Älskar att ni spontankörde bara för att köpa godis :)

2013-02-04 @ 12:28:33
URL: http://aroseamongthorns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0