Warm Bodies

Nu är båda tenta uppgifterna inskickade och man kan äntligen slappna av lite nu när det är Valborg. Jag har inte firat Valborg på de senaste två åren då jag inte varit hemma och jag minns inte vad jag gjorde för tre år sedan. Jag gissar på att det med Valborg aldrig varit min grej. Tänkte fira det på ett annat vis istället.
 
Det blir bio ikväll i växjö med min syster istället. Denna filmen har jag velat se ända sedan jag såg trailern för första gången! Nicholas Hoult är med och det är alltid kul att se en gammal Skins medlem i action. Jag gillar Dave Franco med för han är så jobbig så det ska bli så kul att se filmen! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett den än!? Jag är supersugen, men det har inte blivit av.. vänta på mig? :)

2013-05-14 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0