Over again

Lilla stackars bloggen. Nu hände det igen, jag orkade inte med dig. Som ett barn tappade jag intresset för leksaken och slängde bort den så fort jag kunde. Så kände du dig bloggen, som en bortkastad leksak. Men nu hittade jag tillbaka till dig igen, nu får du förfylla din plats i livet.
 
Efter mitt fina tillägnan till kisstina bloggen tänke jag nu med dessa fina ord börja blogga igen. Tiden har varit lång och som jag brukade fråga min dagbok när jag inte hade skrivit på många dagar: "Kära dagbok, förlåt för jag har inte skrivit i din på länge, kan du förlåta mig?" 
 
Idag har jag shoppat i växjö stad efter skolan, blev lite klänningar och så, kände sommarkänslan och slog på stort. Inte så stort, blev tre klänningar.
 

Kommentarer
Postat av: anakin

hej maja!

2013-04-26 @ 21:08:49
URL: http://aanakinskywalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0