Hemtenta!

Hade min första hemtenta idag! Gick upp klockan 9 för att börja skriva och så står det att man får använda sig utav max 500ord på den första uppgiften! 500 ORD! Jag ville gråta efter jag hade kommit upp på 300 ord och insåg att jag var tvungen att ta bort hälften för jag skulle aldrig kunna få ner allt jag ville i 500 ord. Det var så jobbigt att skriva om en hel kurs om barns språkutveckling under 500 ord. Jag är färdig men jag är absolut inte nöjd och om jag får underkänt måste jag göra omtenta senare vilket jag inte vill :'(
 
Nu vill jag bara ha sommar! Pratade sommarplaner med mitt tea gäng igår där vi pratade om musikaler och huvudstäder, nej det är inte London, inte denna gången ;)
Tänk vad fort ett år går
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0