Hey Brother

Gillar Avicii och gillar att man hör hans låtar på radion. Imorse när jag tuffade iväg i pluttbilen och filosoferade för mig själv spelades "Hey Brother". Sjöng med och tackade gudarna för att ingen kunde höra mig. Efter en sväng i skolan och storstaden tuffade jag hem igen. Kom till samma skogssväg som jag körde igenom imorse och vad fick jag inte höra då? "Hey Brother". Hur mycket jag än älskar denna personen kunde jag inte låta bli att tänka hur uttjatat han faktiskt är. Men det gör inget för han är så bra att det är okej och det får mig att tänka på sommaren.
 
Titta så söt han är den tönten, önskar att han ville sova i min stora säng med mig. Det är så kallt att sova själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0