Canon min vän, saknar dig

Jag och Aanakin hade en diskussion där vi reflekterade över detta året. Det känns inte som ett nytt år då det redan har hänt så mycket och det stora punkten som låg i centrum för diskussionen var att vi inte tar några bilder längre. Nu när vi har mobilkameror så har våra systemkameror försvunnit ur bilden, vilket vi planerar att ta tillbaka. Förr i tiden när man var på fest var det alltid någon/några som hade sin systemkamera med sig (gick media så det blev oftast så) . När vi fikade var kameran där. När vi gick på promenad var kameran där. När man var i en ny stad var kameran där. Nu finns det ingen dokumentation om livet och inget man kan titta tillbaka på och minnas. Skärpning.
Se till och med så lat att jag inte tog en riktig bild utan googlade fram bilden. Sån lathet fanns inte på yngre dar. Denna chokladen är god. Det var det jag ville säga.

Kommentarer
Postat av: anakin

i en annan verklighet hade du haft en bild på när du faktiskt åt denna chokladen. kanske en bild på när du tuggade den. stoppade in den i din mun och sen tio bilder på själva chokladkakan bara så att du skulle kunna minnas den för alltid.

Svar: Menar ju det, så brukar mamma göra haha
bypussa.blogg.se

2014-02-18 @ 00:19:53
URL: http://aanakinskywalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0