Here we go again

Igår var det 1Dday i över 7 timmar. Skriver inte mera om det haha. Det räcker så, ni vet nog.
 
Har nu varit sjuk i några dagar och kommer nog vara sjuk i några till. Efter en vecka på praktiken blev jag sjuk, jag trodde att jag skulle klara mig längre. Känns som att vi kom in i en "sjukperiod" då det är fler i min klass som blev sjuka samtidigt.
Krya på dig Christina. Tack så mycket, det värmde mitt lilla hjärta (attentionseeker). Jag får vara det idag :'(
 
Skaffade Google + igår, vilket tog tid haha. Kan inte bemästra det ännu, men det kommer nog en dag. Så nu är det bara jag och Cajsa där som jag känner än så länge. Komsi komsi alla andra!
 

Kommentarer
Postat av: anakin

insåg precis att jag inte läser din blogg hälften så ofta som jag borde göra. Hur har jag helt kunnat missa två inlägg?! Njut av london och vi ses när du kommer hem!

Tycker att ett nyårslöfte vi borde kämpa med och kanske försöka även fast vi egentligen inte måste lova, är att blogga iaf en gång i veckan, minst en gång i månaden!!

2014-01-01 @ 23:37:27
URL: http://aanakinskywalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0