LENNON

Har tittat på Land Girls nästan hela dagen coh målat mammas naglar i orange färg, till min besvikelse blev den lite rödare än vad jag trodde den skulle vara. Jag vet inte varför jag tittar på Land Girls, tycker förvånatsvärt mycket om det. Handlar om livet på landet under andra världskriget i England. Jag vill inte skriva mera om det för jag tycker att det har varit mycket landet nu på sista tiden. Har bott här ute för länge misstänker jag. I'm turning into one of them! 
 
Jag har verkligen blivit ett youtube freak! Jag klickar på videor och videor hela tiden tills jag inte vet vart jag är haha. Åh, sånt händer när man sover för länge på dagen så på kvällen är man inte trött längre. Men jag lyckades få upp detta inlägg innan dagen tog slut :)
 
 
                      
 Gillar mina nya solglasögon jag köpte för någon vecka sedan. Serious face. Det skrämmer mig lite
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0