Free cookies

Alltså detta vädret är perfekt! Sånt här gillar vi.
Var i skolan på morgonen och lyssnade på föreläsning ( inte hela haha, tog en tidigare buss hem) och sedan på någon byggmässa ( true bonde style) där man fick gratis kakor. 
 
Har nyss haft en glasspaus (två) och nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen. (Vad många parenteser det blev, nu blev det en till). Ska inte göra flera. 
 
:(): Detta kan vara en tom parentes, men det är två smilysar som pussas!
Jag var jättebra i början...                                                           Sen blev jag trött och så hände detta...
Och sen såg jag ut som en femåring

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, skrattade mig igenom alltihop :) Mmm för gratis kakor!!

2013-05-08 @ 15:55:45
Postat av: Julia

Det var jag som skrev förra kommentaren :P

2013-05-08 @ 15:56:46
URL: http://aroseamongthorns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0