Nummer 371

Alla på facebook och instagram skriver och lägger ut bilder på att de är ute och festar. Kände att jag med var tvungen att göra något denna kväll, så sprang ut med min kamera. Hoppades på att se att en ko skulle föda (igen true bonde style) men det hände inget. Kanske kommer senare.
För några dagar sedan såg  jag en kalv när den precis hade fötts och ställde sig upp för första gången och gick, nu vet jag hur det känns för mammor att se sitt barn gå för första gången haha. 
 
Jag skäms lite att det blev ett rikigt bonde inlägg, jag är inte ens i närheten av detta bondeliv.. Det är inte ens våra kor haha. 
Gillar att mitt nagellack matchar vårt hus haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0