A magic far beyond all we do here

Jag sov bara ett par timmar inatt. Den där Jace alltså, svårt att lägga ner boken. Kanske ska ta en paus
(neever!)
 
Idag har jag köpt lek i snö kläder. Behövs nu när VFU:n börjar och jag har inte köpt lek i snö kläder på många år. Pappa försökte få mig till att köpa rosa/lila byxor men jag ville ha svart. Lika svart som min själ tyckte jag. Det blev svart. Tänk att jag får bestämma själv när jag är 21 år gammal. Jag ville ha en fin jacka som inte var svart så jag hittade en turkos (samma färg som mina pyjamas överdel haha). Så nu är jag färggrann. Som en regnbåge, med svart i. Det svarta ser man bara om man blundar (ursäka min dåliga humor idag, övertrött pga Jace. Den där Jace förstör mitt liv. Önskar att han fanns på riktigt). 
 
Nu ska jag titta på det nya avsnittet av Once upon a time och kanske lär jag mig något nytt magiskt. Nu när Merlin inte kan lära mig mera. D':
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Merlin will live on in my heart 4EVER! <3

2013-01-21 @ 21:10:47
URL: http://aroseamongthorns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0