London

Fina fantastiska London, nu var jag där igen, för 4:e gången sedan studenten. Träffade vänner och det var som om allt var som vanligt, förrutom soutbank och alla dessa ny byggnade som the Shard. Konstigt att komma hem till ett tomt hus då fina lilla Maja inte finns här längre efter 15år. Nu i äldre dar märker man att saker förändras hela tiden och det är bara att acceptera att man blir äldre. Men London var det samma. Nästan.
 
Shoppade lite och turistade. Jag och min syster var på the London Dungeons och the London Eye och trotsade de långa köerna genom att välja perfekta dagar och tider där det inte var lika mycket folk. Vissa dagar ville man bara ligga i sängen på hotellet då man blev trött på hur mycket folk som fyller upp bussarna och tunnelbanan, men vi klarade oss rätt bra tillsist.
 
Orkade inte fixa bilderna då jag känner mig lat idag.
Får nog åka dit snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0