Crazy about one direction

Såg dokumentären om one direction fans efter att Twitter flippade ur igår kväll och jag var tvungen att se varför folk var så upprörda.
Skrattade lite. Det var rätt kul och sorligt. Skönt att jag inte är sån, eller känner någon som är så. Änn (Kunde ha varit med på ett hörn. Varför var jag inte med? tss I would had nailed that interview).
 
Sa Hejdå till en vän igår som ska tillbaka till London och nu ska en annan vän åka dit också. Nu på söndag flyttar min syster så jag ska få ett nytt rum! Ett stort rum! Så glad att slippa mitt lilla pluttrum efter alla dessa år! (okej att alla lämnar mig haha, låter som ett deprimerande inlägg nu haha) Jag kommer bli lycklig i mitt stora rum.
 
Vill avsluta detta inlägg med att fråga alla i världen denna frågan med följd av en smilys (Wait for it...medan jag och min vän delar på en haribo påse, kör med "en till dig, en till mig")
nej så lame är jag inte idag :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0