Real life

Tjena mors!
Idag gjorde jag allt för att undivka att skriva skolarbete. Inspirationen fanns inte där och den finns fortfarande inte. Hoppas att den dyker upp imorgon för jag vill bli klar och fri. Åkte motorcykel för första gången iår och körde ifrån pappa hela tiden haha. Jag måste lära mig att köra ordentligt.
 
En gång hade jag en mobil och en plånbok med hela mitt liv i. Det har jag inte längre för någon bestämmde sig för att gå igenom min väska och ta allt ifrån mig. Tack så mycket. Tack för att jag nu måste skaffa nytt och lägga ner tid på att återställa allt. Återställa det som går, vilket inte är allt. Merci.
 
Hoppas mitt nya kontantkort kommer denna veckan så jag kan börja känna mig normal igen haha. Gud så beroende man är egentligen av sånt. Nu måste jag jaga allas telefonnummer och blocka alla telefonförsäljare som ringer. Det positiva är att jag inte kan ha ett alarm vilket gör att jag sover tills jag vaknar :) Tur att jag inte har skola denna veckan.
 
Kvaliteten på webcam bilder är verkligen top class.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0